Agrafa – locul unde printurile prind viață

Agrafa Prin nu a existat întotdeauna ca entitate independentă. Ea a luat naștere datorită faptului că a primat calitatea. Mai exact, Agrafa nu a existat până când nu a fost nevoie să existe. Inițial a existat o agenție în care exista și un departament care se ocupa de realizarea printuri digitale. Datorită faptului că produsele au fost extrem de apreciate la scară largă, a crescut exponențial și numărul de solicitări. În acest punct a fost nevoie să ia naștere Agrafa Print, ca marcă distinctă de print Bucuresti; marcă a cărei responsabilitate să fie exclusiv preluarea și realizarea de comenzi din sfera printurilor digitale.

În prezent, Agrafa este unul dintre cele mai sonore nume din industrie pe piața autohtonă. Are un palmares impresionant de peste 120 branduri mari, cu rezonanță atât pe plan național, cât și internațional. Branduri care au devenit colaboratori pe termen lung și care au invocat ca principale calități care au făcut din Agrafa un brand de succes profesionalismul, devotamentul, implicarea, comunicarea eficientă, calitatea și diversitatea produselor, dar și prețurile care s-au dovedit  a fi extrem de accesibile, raportat la cât de impresionante erau produsele.

Diversitate și permisivitate

Cu siguranță că faptul că cataloagele de produse depășesc la momentul actual numărul de 8.248 de variante disponibile a reprezentat un real plus în ceea ce privește succesul afacerii. Faptul că într-un singur loc poți găsi de la instrumente de scris, la căni, obiecte promoționale sau tipărituri de toate felurile a ajutat la conturarea unui portofoliu atât de mare cu branduri atât de diferite. În plus, și posibilitatea de personalizare a fiecărui articol este un factor la fel de important care, însă, a culminat odată cu introducerea posibilității clienților de a-și creiona propria grafică. Acest lucru se traduce prin faptul că orice colaborator putea opta pentru varianta în care era pe deplin responsabil cu felul în care va arăta în final produsul, până la ultimul detaliu. Bineînțeles că în cazul în care nu se opta pentru această variantă, responsabilitatea trecea în aria de activitate a specialiștilor noștri. Însă, de cele mai multe ori am considerat ca fiind cea mai eficientă variantă situația în care idei din ambele părți sintetizau într-un produs final care se plia în întregime pe personalitatea brandului, în timp ce impresiona prin originalitate.  

Prețuri promoționale pentru produse de top

În marea majoritate a cazurilor, prețul pe care un client îl plătește pentru un produs este extrem de redus. Acest aspect se menține chiar și în momentul în care la prețul standard al acestuia se adaugă și costurile de personalizare privind formatele, suporturile, metodele de imprimare și alte operațiuni suplimentare solicitate de client. Asigurăm cele mai mici costuri de pe piață în raport cu multitudinea de procese pe care le parcurgem în realizarea unor produse de calitate superioară.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *