Broderiile – mai mult decât un ornament

O artă transmisă de secole întregi din generație în generație, broderia se identifica, încă de la începuturi, cu măiestria de a decora cu ac și ață texturi și materiale, cu ornamente proiectate în relief, în așa fel încât să rezulte obiecte textile speciale, inedite, ce preiau un aer elegant, autentic, datorită valorii pe care le-o atribuie această îndeletnicire tradițională. Nu contestă nimeni puterea pe care o are o broderie asupra aspectului estetic al materialelor textile, însă în cele ce urmează, vreau să subliniez faptul că puterea broderiilor transcende cu mult strict latura estetică, la care a fost redusă adesea.

Așadar, un articol ce a fost supus unui proces de brodat personalizat capătă mai mult decât un aspect mai frumos. Pe lângă aspectul deosebit, ce denotă eleganță și rafinament și, totodată, poate înnobila chiar și cel mai banal articol textil, aceasta dispune și de o durabilitate considerabilă. În acest sens, comparativ cu alte tehnici de înfrumusețare a textilelor, care după spălări repetate își pierd din frumusețe, având rezultate opuse față de cele dorite, broderia garantează o rezistență sporită împotriva oricărui agent extern, clienții putându-se bucura ani de zile de la achiziție de aceeași calitate ca în momentul achiziționării.  Însă, punctul de mare interes este dat de puterea de a aduce originalul și autenticul în orice articol textil, realizându-se elemente personalizate întocmai după fiecărui client în parte. Altfel spus, fiecare are posibilitatea de a-și realiza pe cont propriu grafica broderiei ce urmează a fi realizată pe obiectul dorit. În acest fel poate avea control deplin asupra modelului, a dimensiunilor, a localizării pe produs, dar și a culorilor utilizate. În plus, la scurt timp după transmiterea acesteia, clientului îi va fi oferită o mostră digitală sau în format fizic, pentru a putea analiza și semnala eventualele nereguli; noi reușind astfel să le rezolvăm în timp util.

Consolidează identitatea vizuală a brandului tău

Impactul vizual este cel care pune prima cărămidă la baza percepției pe care ți-o conturezi în raport cu un anumit element, fie vorba de o persoană, un obiect, o experiență, sau chiar un brand. Așadar, atenția la detalii în ceea ce privește identitatea vizuală a acestuia poate fi un punct de diferențiere față de concurență existența pe piață. Fie că e vorba de uniformele angajaților, de mostre pe care le oferi la fiecare achiziție, sau chiar de produs în sine, atât timp cât natură acestora permite, este foarte indicat să plasezi cât mai vizibil elemente specifice pe care clienții să le poată asocia în mod automat cu brandul. Acest lucru poate fi realizat prin brodarea directă pe aceste materiale a numelui, siglei ori a unui element definitoriu pentru brand, în așa fel încât să te asiguri că vizualizându-le în mod constant, acestea se vor impregna în memoria clientului vizat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *